Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Bakamo.sk
Kontakt
Obchodní název: ChillHouse, s. r. o.
Ulice a číslo popisné: Pšeničná 10
Poštovní směrovací číslo a město: 821 06 Bratislava
ID: 52 030 652
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I, oddíl Sro, vložka č. 134176/B.
Bankovní spojení:VUB
IBAN: SK36 0200 0000 0044 0210 9656
Telefon/Mobil: 0911 935 952
E-mail: chillhousesro@gmail.com
Provozní doba: Příjem objednávek přes e-shop: nonstop
Provozní doba (dostupnost na telefonní lince / e-mailech): pondělí až pátek od 10.00 do 16.00 hod.
Odpovědný manažer : Martina Semanová
Dozorčí orgán (jak je uvedeno v adresách na následujících stránkách):
Inspektorát Slovenské obchodní inspekce se sídlem v Bratislavě pro Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5
820 07 Bratislava 27
tel.: 02/58272 172
E-mail: ba@soi.sk
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu)
Článek I.
Definice
Provozovatelem webových stránek (e-shopu) je společnost ChillHouse, s.r.o., se sídlem Pšeničná 10, 821 06 Bratislava.
Prodávajícím je společnost ChillHouse, s.r.o., se sídlem Pšeničná 10, 821 06 Bratislava.
Dodavatelem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.bakamo.sk je společnost ChillHouse, s.r.o., se sídlem Pšeničná 10, 821 06 Bratislava.
Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu učinil objednávku. Spotřebitelem se pro účely zákona č. 102/2014 Sb. rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
E-shop je počítačový systém umístěný na volně přístupné internetové síti, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb a servisu na dálku prostřednictvím elektronického zařízení.
Zboží nebo služby jsou všechny produkty zveřejněné na stránkách e-shopu, které lze objednat (mají cenu a tato cena není nulová).
Kupující plně akceptuje elektronickou komunikaci, zejména prostřednictvím e-shopu, e-mailovou komunikaci, jakož i telefonickou komunikaci, pokud je nesporné, že prodávající komunikuje s kupujícím nebo jím pověřenou osobou.
Tyto všeobecné obchodní podmínky se na vztah mezi prodávajícím a kupujícím, který vznikl jinak než prostřednictvím dálkového elektronického zařízení a není vztahem mezi poskytovatelem služeb informační společnosti a příjemcem služeb informační společnosti, použijí pouze v rozsahu nezbytném pro dodržení právních předpisů a logického sledu věcí, pokud se nedohodnou jinak.
Článek II.
Cena
Všechny uvedené ceny zboží jsou konečné.
Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v okamžiku nákupu.
Článek III.
Objednávka
Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávky v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím, včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře a jeho odeslání prodávajícímu. Pro správné a řádné vyřízení objednávky je nutné vyplnit požadované údaje v objednávkovém formuláři a zvolit možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.
Odesláním objednávky kupující souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb. Objednávka se jejím odesláním stává pro kupujícího závaznou, tj. je návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím.
Po odeslání objednávky v e-shopu je kupujícímu automaticky vygenerován a odeslán informační e-mail, který ho informuje o tom, že prodávající obdržel objednávku kupujícího ke zpracování v e-shopu. Tento e-mail není potvrzením objednávky zboží ve smyslu odst. 4 tohoto článku.
Potvrzením objednávky prodávajícím vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit nebo doplňovat pouze na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím, nestanoví-li zákon nebo jiný právní předpis jinak. Potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího je elektronická zpráva zaslaná Prodávajícím na e-mailovou adresu Kupujícího nebo krátká textová zpráva zaslaná na číslo mobilního telefonu Kupujícího uvedené Kupujícím v jeho objednávce s informací, v jakém rozsahu je přijetí objednávky Kupujícím nesporné. Elektronická zpráva Prodávajícího, která nepotvrdí, neodmítne nebo neodmítne nebo jinak zjevně neakceptuje objednávku Kupujícího, je odmítnutím objednávky Kupujícího.
Pokud prodávající není schopen vyřídit objednávku nebo její část ve lhůtě pro vyřízení objednávky ani při vynaložení veškerého úsilí z důvodů, jako je nevyrobení zboží, nedostupnost zboží u výrobce nebo v externím skladu dodavatele, závažné změny u výrobce, které znemožňují realizaci objednávky, nebo z důvodů vyšší moci, může prodávající objednávku zrušit, o čemž zašle kupujícímu e-mail. Prodávající má rovněž právo zrušit objednávku, pokud kupující v objednávce uvedl nepravdivé nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, např. nesprávný e-mail, telefonní kontakt nebo nesprávnou či neexistující adresu. Pokud Kupující zaplatil zálohu, je Prodávající povinen ji do 14 dnů vrátit Kupujícímu.
Článek IV.
Platební podmínky
Za zboží a služby v e-shopu můžete platit následujícími způsoby:
platba na dobírku (platíte přímo na poště nebo kurýrovi při převzetí zboží).
platbu prostřednictvím platební brány Payout.
Dárkový poukaz je předplacená částka, kterou může kupující použít při nákupu na základě dostupnosti volných předplacených prostředků. Datum platnosti poukazu je uvedeno na poukazu. Nominální hodnotu dárkového poukazu lze dohodnout s kupujícím.
Příplatky za jednotlivé platební možnosti jsou uvedeny v článku VI těchto Všeobecných obchodních podmínek.
Prodávající může kupujícímu poskytnout možnost slevy:
slevu z ceny registrace do e-shopu,
Sleva při opakovaném nákupu,
sleva na základě jednorázového slevového kupónu,
Slevy nelze sčítat.
Článek V.
Dodací podmínky
Prodávající je povinen odeslat zboží kupujícímu do 15 dnů od vytvoření objednávky, není-li dohodnuto jinak nebo není-li u zboží stanovena delší dodací lhůta.
Pokud je zboží skladem, je expedováno podle kapacity co nejdříve.
Pokud je v objednávce více zboží a služeb a některé z nich nejsou skladem, informujeme o tom kupujícího s možností částečného dodání.
Společně se zbožím je zákazníkovi zaslána faktura (daňový doklad), pokyny a další doklady ke zboží nebo službám od výrobce.
Za místo plnění se považuje místo, kam je zboží dodáno.
Prodávající provede dodávku kupujícímu:
Slovenská pošta
Kurýrní společnosti
Přeprava
Článek VI.
Přepravní poplatky, balení a možnosti platby
Při platbě předem na bankovní účet na základě zálohové faktury nebo prostřednictvím platebních bran účtujeme poplatek za dopravu:
při přepravě kurýrní společností s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu – 3,79 €
při zaslání Slovenskou poštou s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu – 2,79 €
pro doručení balíčků (výdejní místa) s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu – 2,49 €
Dobírka (platíte při převzetí zboží):
při přepravě kurýrní společností s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu – 5,29 €
při zaslání Slovenskou poštou s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu – 3,99 €
pro doručení poštou s dodáním do 2 pracovních dnů po odeslání z našeho skladu – 3,69 €
Prodávající se může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb, jakož i na cenách za tyto služby.
Prodávající může kupujícímu zaslat zboží, které je ihned k dispozici, a zbývající část objednávky dodat dodatečně v zákonné lhůtě, avšak s tím, že kupujícímu nebudou účtovány žádné další náklady na poštovné, s výjimkou těch, které byly součástí objednávky.
Článek VII.
Převod vlastnictví
Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem převzetí zboží od prodávajícího nebo dopravce.
Článek VIII.
Zrušení kupní smlouvy
Kupující má právo zrušit objednané zboží nebo služby do 24 hodin od začátku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, které je vyrobeno na zakázku, podle konkrétních požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.
Článek IX.
Právo spotřebitele na vrácení zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele
Dle zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavírané na dálku nebo smlouvy uzavírané mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen “zákon”) má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží dle ustanovení § 7 a násl. zákona. Je-li předmětem kupní smlouvy dodání zboží, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.
Chce-li spotřebitel toto právo uplatnit, je povinen písemné odstoupení od kupní smlouvy doručit osobně poslední den uvedené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího nebo jej předat k poštovní přepravě nejpozději poslední den lhůty na adresu uvedenou v kontaktech. Po oznámení odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen zaslat nebo osobně předat předmět smlouvy, od které odstupuje, spolu s veškerou dokumentací – např. originálem faktury, návodem a další dokumentací ke zboží, která mu byla dodána spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy (§ 10 odst. 1 zákona). Kupujícímu doporučujeme pořídit si kopii faktury pro vlastní potřebu a zboží zaslat doporučeně a jako pojištěnou zásilku. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém je nutné vyplnit alespoň údaje označené “*” – hvězdičkou.%20od%(http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie 20smlouvy.pdf).
Neposílejte nám prosím zboží na dobírku, takové zboží nebude přijato.
Provozovatel e-shopu vrátí zaplacenou úplatu za zboží/službu do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, nemusí však vrátit peníze dříve, než je mu zboží doručeno nebo spotřebitel neprokáže odeslání zboží.
Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží a služby definované v § 7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
Spotřebitel nese veškeré snížení hodnoty zboží způsobené jeho používáním nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.
Článek X.
Práva a povinnosti stran
Prodávající a kupující se považují za smluvní strany.
Kupující je povinen:
k vyzvednutí objednaného zboží,
zaplatit prodávajícímu za zboží dohodnutou odměnu,
zkontrolovat neporušenost obalu nebo samotného zboží při převzetí.
Prodávající je povinen:
dodat zboží zákazníkovi v požadované kvalitě, množství a za dohodnutou cenu,
spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi veškeré doklady ke zboží, jako je faktura za zboží, reklamační list, návod k použití v kodifikované podobě slovenského jazyka.
Článek XI.
Zásady ochrany osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Správce neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, s výjimkou vybrané přepravní společnosti, která zajišťuje dodání zboží nebo služby, nebo státním orgánům v případě kontroly, případně zprostředkovateli na základě vzájemné smlouvy uzavřené podle zákona č. 18/2018 Sb.
Správce je povinen zabezpečit osobní údaje proti jejich zpřístupnění neoprávněným osobám přijetím vhodných technických a organizačních opatření. Rovněž všichni zaměstnanci správce jsou povinni zachovávat mlčenlivost ve vztahu k osobním údajům.
Dotčená osoba má práva definovaná v § 19 a následujících. zákona č. 18/2018 Sb. a) právo na informace, které je naplněno tímto obsahem a podmínkami, b) právo požadovat přístup k osobním údajům týkajícím se subjektu údajů – § 21 zákona spočívá ve Vašem právu požadovat, jak a pro jaké účely jsou Vaše údaje zpracovávány, přičemž tuto žádost můžete adresovat na kontaktní e-mail, c) právo na opravu osobních údajů – § 22 zákona vám umožňuje opravit osobní údaje, pokud jsou neaktuální, d) právo na výmaz osobních údajů – § 23 zákona využijete, pokud nechcete, aby správce osobní údaje dále zpracovával, e) právo na omezení zpracování osobních údajů – § 24 zákona využijete, pokud se domníváte, že osobní údaje byly zpracovány v rozporu se zákonem, f) právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů – § 27 zákona, g) právo na přenositelnost osobních údajů, h) právo podat stížnost u dozorového úřadu v souvislosti se zpracovávanými osobními údaji.
Provozovatel získává od kupujícího tyto osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresu, doručovací adresu, fakturační adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu, které zpracovává za účelem správného vyřízení vaší objednávky. Tyto osobní údaje jsou uchovávány po dobu 10 let pro účely archivace. V souvislosti se zpracováním objednávky jsou osobní údaje zpracovávány za účelem vystavení faktur, vystavení skladních (dodacích) listů, zajištění dopravy a také zaúčtování v účetním systému.
Provozovatel pověřil zprostředkovatele, kterým je provozovatel internetového portálu heureka.sk se službou Ověřeno zákazníky, společnost Heureka Shopping, s.r.o., se sídlem Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČ: 02387727, aby jménem provozovatele e-shopu zpracovával osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mail a informace o objednaném zboží za účelem jednorázového vyhodnocení kvality nákupu. Za účelem tohoto vyhodnocení zašle zprostředkovatel kupujícímu jednorázově e-mail s možností vyhodnocení.
Tyto stránky zaznamenávají vaši IP adresu, informace o době, kterou strávíte prohlížením těchto stránek, a informace o tom, z jakých stránek k nám přicházíte. Soubory cookie jsou textové soubory, které se ukládají ve vašem počítači a slouží také k měření návštěvnosti stránek a přizpůsobení jejich zobrazení a díky těmto souborům vám můžeme nabídnout lepší kvalitu. Tyto soubory proto považujeme za náš oprávněný zájem. Některé soubory cookie jsou soubory třetích stran, např. Youtube, Google atd.
Soubory cookie můžete kdykoli vymazat nebo jejich sběr nastavit přímo v nastavení prohlížeče. Pokud si přejete shromažďování souborů cookie odmítnout, nastavte to prosím ve svém internetovém prohlížeči.
Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů v e-shopu pro účely e-mailového marketingu, souhlasil se zasíláním e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu.
Osobní údaje pro účely e-mailového marketingu v rozsahu jméno a příjmení, e-mailová adresa se poskytují po dobu pěti let. Tyto osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám.
Kupující může svůj souhlas kdykoli odvolat zasláním Odvolání zpracování osobních údajů, které neprodleně vymažeme. Odvolání je možné také zrušením zaškrtnutí políčka v uživatelském účtu uživatele (pokud kupující požádal o vytvoření uživatelského účtu). Z naší strany již nebudeme používat vámi poskytnuté osobní údaje pro účely e-mailového marketingu.
Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů v e-shopu pro účely SMS marketingu, souhlasil se zasíláním SMS zpráv na kontaktní telefonní číslo.
Osobní údaje pro účely SMS marketingu v rozsahu jméno a příjmení, telefonní číslo se poskytují po dobu pěti let.
Kupující může svůj souhlas kdykoli odvolat zasláním Odvolání zpracování osobních údajů, které neprodleně vymažeme. Odvolání je možné také zrušením zaškrtnutí políčka v uživatelském účtu uživatele (pokud kupující požádal o vytvoření uživatelského účtu). Z naší strany již nebudeme používat vámi poskytnuté osobní údaje pro účely e-mailového marketingu.
Článek XII.
Náhrada za nepřijetí zboží
Prodávající má právo na náhradu škody (dle ustanovení § 420 a násl. občanského zákoníku), pokud si zboží objednal kupující, který neodstoupil nebo neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce zboží nepřevzal nebo po výzvě prodávajícího, v případě osobního odběru, nepřevzal zboží ve stanovené lhůtě k vyzvednutí. Tím porušil svou povinnost stanovenou v článku X odst. 2 písm. a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží.
Při stanovení výše náhrady škody prodávající zohlední zejména náklady na dopravu a související poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, přepravou a administrací objednávky, jakož i veškeré další náklady vzniklé při realizaci předmětné objednávky, a zároveň má právo účtovat ušlý zisk.
Prodávající má právo neuplatnit právo na náhradu škody nebo toto právo uplatnit pouze částečně.
Článek XIII.
Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny Všeobecných obchodních podmínek nebo Reklamačního řádu se celý proces nákupu řídí těmi Všeobecnými obchodními podmínkami, které byly platné v době, kdy Kupující učinil objednávku, a které jsou přístupné na internetových stránkách Prodávajícího.
Reklamační řád je nedílnou součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek.
Odesláním objednávky se kupující seznámil se všeobecnými obchodními podmínkami i s podmínkami reklamace.
Tyto obchodní podmínky byly vytvořeny v rámci projektu certifikace e-shopu buyujbezpecne.sk.
Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád jsou kupujícím k dispozici v sídle společnosti a jsou zveřejněny na internetových stránkách e-shopu.
Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má spotřebitel právo požádat o nápravu v souladu s § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná pověřená právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z výše uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Zároveň může spotřebitel využít platformu pro řešení sporů online, která je dostupná na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/, a podat návrh na alternativní řešení sporu. Informace o poplatcích za návrh lze nalézt na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.
Jinak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách i v jejich nedílných součástech (přílohách) se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb, zákona č. 250/2007 Sb, zákona č. 102/2014 Sb, zákona č. 122/2013 Sb, zákona č. 22/2004 Sb, zákona č. 22/2004 Sb. Zákon č. 513/1991 Sb.
V případě uzavření jiné smlouvy s kupujícím s odlišnými podmínkami mají přednost podmínky uvedené v této smlouvě před všeobecnými podmínkami.
Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí vstupují v platnost a účinnost dne 25. května 2018.